5 sposobów na znalezienie klientów jako makler frachtujący

Generowanie leadów w transporcie międzynarodowym ma kluczowe znaczenie dla rozwinięcia działalności spedytorskiej. Jakie są najskuteczniejsze sposoby pozyskiwania klientów w branży spedycyjnej? Mamy 5 sposobów na znalezienie klientów jako makler frachtujący.

5 sposobów na znalezienie klientów jako makler frachtujący

Zostań brokerem frachtującym “na zapas”

Załóżmy, że znasz potencjalnego klienta, który ma już zaufanego spedytora. To nie znaczy, że Cię nie potrzebują! Złóż propozycję umieszczenia Twojej firmy ich liście rezerwowej. Jeśli obecny spedytor nie jest w stanie świadczyć usług zgodnie z oczekiwaniami, możesz zostać głównym brokerem frachtowym nadawcy.

Uzyskaj więcej klientów reklamując swoją specjalizację

Czy specjalizujesz się w ładunkach ponadgabarytowych, RoRo/LoLo lub innych? Powinieneś jak najlepiej wykorzystać networking i skontaktować się z firmami podobnymi do tych, z którymi już współpracujesz, i przekonać ich o swojej ekspertyzie. Znajdź swoją unikalną propozycję sprzedaży i wyprzedź konkurencję.

Wykorzystaj w pełni media społecznościowe – strategie marketingowe maklerów frachtowych

Platformy mediów społecznościowych to świetne kanały rozwoju Twojej działalności spedycyjnej. Powinieneś angażować się w treści, tworzyć posty i prowadzić badania na platformach takich jak:

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • X (Twitter).

Stwórz program partnerski, aby mieć więcej klientów

Programy partnerskie pomagają firmom docierać do większej liczby osób i zwiększać przychody. Są nisko kosztowe, ponieważ opierają się na strategii marketingu szeptanego, która zachęca istniejących klientów do polecania Twoich produktów innym osobom w swojej sieci kontaktów. Pomaga to nie tylko przyciągnąć więcej klientów, ale także angażować obecnych. Nie zapomnij nagrodzić polecających zniżką lub inną formą nagrody.

Szukaj klientów wzdłuż łańcucha dostaw

Możesz powiększyć swoją bazę klientów, zaczynając od jednego lojalnego klienta. Zanalizuj łańcuch dostaw i skontaktuj się z dostawcami swojego klienta by sprawdzić, czy są zainteresowani skorzystania z Twoich usług. Następnie spójrz w dół łańcucha dostaw, aby znaleźć klientów klienta i poznać ich sytuację. Możesz być zaskoczony, jak wiele osób jest zainteresowanych poszerzeniem swoich opcji.

Twoje usługi, klienci od nas

ShipHub.pl to nowoczesna platforma łącząca importerów/eksporterów ze spedytorami i służąca do zarządzania transportem towarowym. Jako zweryfikowany partner ShipHub masz dostęp do obszernej bazy danych klientów. Na ShipHub możesz:

  • zdobyć klientów bez kosztów związanych z kampaniami marketingowymi
  • zarządzać przepływem transakcji za pomocą łatwego w obsłudze pulpitu nawigacyjnego
  • generować leady i zwiększyć sprzedaż
  • filtrować zapytania według rodzaju transportu, rodzaju ładunku i trasy
  • i wiele więcej.

Aby przekonać się, jak niesamowity jest ShipHub, umów się na bezpłatną wersję demonstracyjną.

Oceń wpis

5 / 5